polskienglishdeutschespana
 
Menu

Profil działalności
Ludzie
Praca
Wyniki postępowania - ramię pomiarowe 3D.
Certyfikaty
Wyniki postępowania - tokarka, frezarka.
Wyniki postępowania - śrutownica kabinowa z metalizowaniem.
Wyniki postępowania - ukosowarka do blach.
Wyniki postępowania - laser.
Wyniki postępowania - zrobotyzowane stanowisko spawalnicze.
Wyniki postępowania - krawędziarki.
Zapytanie ofertowe - System Produkcyjny: hardware (sprzęt IT) tj. serwery, switche, instalacje itp.
Zapytanie ofertowe - Przyrządy Kontrolno-Pomiarowe
Wyniki postępowania - System produkcyjny: hardware (sprzęt IT) tj. serwery, switche, instalacje
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 1
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 2
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 3
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 4
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 5
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 6
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 7
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 8
Zapytanie ofertowe - Zestaw Narzędzi Do Pras Krawędziowych, Frezarek i Tokarki - CZ. 9
Zapytanie ofertowe - System technologiczno-produkcyjny
Zapytanie ofertowe - system programistyczny CAD/CAM dla frezarek i tokarki – 2 stanowiska
Wyniki postępowania w związku z wyborem dostawcy na stanowisko spawalnicze
Wyniki postępowania w związku z wyborem dostawcy na laserowe ustawienie zbieżności

Zapytanie ofertowe - System Produkcyjny: hardware (sprzęt IT) tj. serwery, switche, instalacje itp.





Świętochłowice, 24.08.2017

Zapytanie ofertowe

w sprawie zamówienia na System Produkcyjny: hardware (sprzęt IT) tj. serwery, switche, instalacje itp., w ramach projektu pn. „Wdrożenie nowej technologii wykonywania naczep z automatycznie poszerzanym pokładem ładunkowym” realizowanego w ramach Poddziałania 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

1. Dane zamawiającego :

DEMARKO sp. z o.o. sp.k.
PL 41-605 Świętochłowice
ul. Sądowa 19
tel./fax: +48 (032) 770 94 40
NIP: 627-272-99-65

Miejsce dostawy:

1. Zakład produkcyjny
SPECIAL TRAILERS
DEMARKO sp. z o.o. sp.k.
PL 41-909 Bytom
ul. Kolonia Zygmunt 31C


2. DEMARKO sp. z o.o. sp.k.
PL 41-605 Świętochłowice
ul. Sądowa 19
tel./fax: +48 (032) 770 94 40
NIP: 627-272-99-65

2. Ogłoszenie znajduje się na stronie internetowej www.demarko.com.pl oraz w siedzibie firmy Zamawiającego.

3. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

a) System Produkcyjny: hardware (sprzęt IT) tj. serwery, switche, instalacje itp., (KOD CPV-30236000-2)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Część I: Dostawa sprzętu:

1. Dysk twardy do serwera plików. Dysk posłuży ulepszeniu posiadanego przez zamawiającego serwera Dell PowerEdge R710, Service Tag 6XSNG4J.
a. SAS,
b. Hot Plug,
c. minimum 1200 GB,
d. minimum 10K RPM,
e. 2,5" wraz z kieszenią do montażu w serwerze Dell PowerEdge R710 w zatoce 2,5",
f. gwarancja zapewniająca naprawę lub wymianę dysku w przypadku awarii przez okres minimum trzech lat,
Ilość: 6 szt.

2. Serwerowa karta sieciowa, dwa porty DA/SFP+ 10 Gbps. Karta posłuży do ulepszenia posiadanego przez zamawiającego serwera Dell PowerEdge R730, Service Tag 39PFDD2.
Ilość - 1 sztuka.

3. Serwerowa karta sieciowa, dwa porty DA/SFP+ 10 Gbps. Karta posłuży do ulepszenia posiadanego przez zamawiającego serwera Dell PowerEdge R530, Service Tag D2YSV42.
Ilość 1 sztuka.

4. Serwerowa karta sieciowa, dwa porty DA/SFP+ 10 Gbps. Karta posłuży do ulepszenia posiadanego przez Zamawiającego serwera Dell PowerEdge R710, Service Tag 6XSNG4J.
Ilość 1 sztuka.

5. Serwerowa karta sieciowa, dwa porty DA/SFP+ 10 Gbps. Karta posłuży do ulepszenia posiadanego przez Zamawiającego serwera Dell PowerEdge R710, Service Tag H19KC5J.
Ilość 1 sztuka.

6. Serwer pełniący funkcję kontrolera domeny.
a. obudowa przystosowana do montażu w szafie rack 19", zapewniająca możliwość montażu minimum ośmiu dysków 2,5”,
b. szyny do montażu w szafie rack 19”,
c. procesor klasy Intel Xeon lub równoważny: minimum 2,1 GHz, minimum 20 MB cache, minimum 8 rdzeni, minimum 16 wątków, obsługa pamięci minimum do 2133 MHz, HT,
d. minimum 2 dyski twarde SAS o pojemności minimum 600 GB każdy, Hot Plug, 2,5", minimum 10k RPM,
e. kontroler dysków SAS, zapewniający możliwość konfiguracji RAID poziomu 0, 1, 01, 10, 5, 6,
f. minimum 32 GB pamięci RAM,
g. minimum 2 zasilacze o minimalnej mocy 500 W każdy, pozwalające na wymianę podczas pracy,
h. karta sieciowa LAN minimum 1 Gbps, minimum dwuportowa,
i. karta sieciowa minimum 2x DA/SFP+ 10 Gbps,
j. zaimplementowana możliwość zdalnego wdrażania, monitorowania, konfigurowania, aktualizowania, serwera bez użycia myszy, klawiatury, monitora oraz bez udziału systemu operacyjnego,
k. napęd DVD-ROM lub o lepszych możliwościach,
l. minimum trzyletnia gwarancja zapewniająca naprawę lub wymianę sprzętu na nowy w miejscu instalacji, maksymalnie w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia usterki,
m. serwerowy system operacyjny pozwalający na uruchomienie usług katalogowych, pozwalających na wykorzystanie licencji Microsoft Windows Server CAL w wersji minimum 2012. Licencja musi pozwalać na przenoszenie jej pomiędzy serwerami, nie może być powiązana z serwerem na stałe.
Ilość 2 sztuki.

7. Serwer pełniący rolę serwera bazy danych SQL i serwera plików.
a. obudowa przystosowana do montażu w szafie rack 19", zapewniająca możliwość montażu minimum dwudziestu czterech dysków 2,5”,
b. szyny do montażu w szafie rack 19”,
c. minimum dwa procesory klasy Intel Xeon lub równoważne, minimum 3,5 GHz każdy, minimum 15 MB cache każdy, minimum 4 rdzenie na procesor, minimum 8 wątków na procesor, obsługa pamięci minimum do 2400 MHz, HT,
d. minimum 64 GB pamięci RAM,
e. kontroler dysków SAS, zapewniający możliwość konfiguracji RAID poziomu 0, 1, 01, 10, 5, 6, zapewniający obsługę minimum 24 dysków,
f. minimum 10 dysków SSD o pojemności 480 GB lub więcej każdy, 2,5”, do intensywnego użytku, z możliwością wymiany podczas pracy, o przepustowości minimum 6 Gbps,
g. minimum 6 dysków SAS o pojemności 600 GB lub więcej każdy, 2,5”, z możliwością wymiany podczas pracy,
h. minimum 2 zasilacze o minimalnej mocy 750 W każdy, pozwalające na wymianę podczas pracy,
i. karta sieciowa LAN minimum 1 Gbps, minimum dwuportowa,
j. karta sieciowa minimum 2x DA/SFP+ 10 Gbps,
k. zaimplementowana możliwość zdalnego wdrażania, monitorowania, konfigurowania, aktualizowania, serwera bez użycia myszy, klawiatury, monitora oraz bez udziału systemu operacyjnego,
l. minimum trzyletnia gwarancja zapewniająca naprawę lub wymianę sprzętu na nowy w miejscu instalacji, maksymalnie w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia usterki,
m. serwerowy system operacyjny pozwalający na podłączenie serwera do usługi Microsoft Active Directory. Licencja musi pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy serwerami, nie może być powiązana z serwerem na stałe.
n. Serwerowy system bazodanowy SQL, pozwalający wykorzystać licencje Microsoft SQL Server User CAL posiadane przez zamawiającego w wersji minimum 2014. Licencja musi pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy serwerami, nie może być powiązana z serwerem na stałe.
Ilość 1 sztuka.

8. Oprogramowanie pozwalające na ulepszenie, posiadanego przez zamawiającego, systemu Microsoft Windows Server 2008R2 MOLP do najnowszej dostępnej wersji lub nowa licencja pozwalająca na przenoszenie systemu operacyjnego pomiędzy serwerami.Ilość 2 sztuki.

9. Licencja dostępowa dla użytkownika lub urządzania pozwalająca korzystać z Usługi Katalogowej z posiadanego przez zamawiającego Systemu Windows Server Standard 2016. Licencja musi mieć możliwość użycia jej także do starszych wersji systemu.Ilość 70 sztuk.

10. Licencja dostępowa dla użytkownika lub urządzenia, pozwalająca korzystać z posiadanego przez zamawiającego Microsoft SQL Server 2016. Licencja musi mieć możliwość użycia jej także do starszych wersji systemu.Ilość 50 sztuk.

11. Stacja robocza do obsługi systemu typu CAD 3D

a. Procesor klasy Intel Core i7 Quad 3,6GHz lub równoważny: 8 MB cache, 4,2GHz w trybie Turbo lub o wyższych parametrach,
b. Obudowa typu tower,
c. Minimum 16 GB RAM, DDR4, 2400Mhz,
d. Dysk SSD M.2 o minimalnej pojemności 512 GB,
e. Napęd DVD-RW,
f. Karta graficzna minimum 4 GB RAM dedykowana do zastosowań w środowiskach CAD 3D, możliwość podłączenia dwóch monitorów lub więcej,
g. Mysz, klawiatura w zestawie,
h. System operacyjny umożliwiający podłączenie komputera do usługi katalogowej posiadanego przez Zamawiającego systemu Windows Server,
i. Pakiet biurowy zawierający w sobie edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, klienta pocztowego, oraz umożliwiającego współprace z chmurą obsługiwaną przez producenta systemu, najnowsza dostępna wersja.
j. minimum trzyletnia gwarancja zapewniająca naprawę lub wymianę sprzętu na nowy, maksymalnie w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia usterki.
Ilość 5 sztuk.

12. Monitor do zastosowań typu CAD
a. Przekątna minimum 24”,
b. Matryca LED, IPSc. Rozdzielczość 1920x1200 lub wyższa,
d. Czas reakcji 6 ms lub lepszy,
e. Jasność 300 cd/m2 lub lepsza,
f. Kąt widzenia w pionie i poziomie 178 lub lepszy,
g. Złącza HDMI, Display Port, USB
Ilość 10 sztuk.

13. Laptop do urządzenia pomiarowego 3D.
a. Przekątna ekranu 17” lub lepsza, rozdzielczość 1920x180 lub lepsza,
b. Procesor klasy i7 lub równoważny, minimum 2,9 GHz (3,9 GHz w trybie turbo), cache 8 MB, z układem graficznym,
c. Dysk SSD PCIe M.2 o pojemności minimum 512 GB,
d. Karta graficzna do zastosowań CAD 3D, minimum 6 GB RAM GDDR5,
e. 16 GB RAM DDR4 2400MHz lub więcej,
f. Karta sieciowa LAN 1 Gbps,
g. Karta sieciowa WiFi w standardzie 802.11ac + BT,
h. Bateria minimum 90 Wh,
i. 3 lata gwarancji z serwisem w następnym dniu roboczym lub lepsza,
j. System operacyjny umożliwiający podłączenie komputera do posiadanej przez Zamawiającego usługi katalogowej systemu Windows Server, najnowsza dostępna wersja.
k. Pakiet biurowy zawierający w sobie edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, klienta pocztowego, oraz umożliwiającego współpracę z chmurą obsługiwaną przez producenta systemu.


Część II. Budowa sieci teleinformatycznej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu


Dostawa rozwiązania sieciowego, pozwalającego na lepszą integrację systemów informatycznych firmy oraz zwiększenie jej wydajności. Założeniem jest zmiana sposobu komunikacji między zakładami zlokalizowanymi w Bytomiu i Świętochłowicach z połączenia VPN na połączenie bezpośrednie, realizowane za pomocą dzierżawionego włókna światłowodowego jednomodowego (1 szt.) od zewnętrznej firmy (udostępnienie włókna po stronie Zamawiającego, długość toru od 20 do 40 km). Do budowy sieci wymagany jest zakup urządzeń sieciowych pozwalających na połączenie wszystkich niezbędnych (wskazanych przez zamawiającego, będących na jego obecnym wyposażeniu jak i zakupionych w ramach niniejszego projektu) elementów sieci (switche, serwery) przy pomocy połączeń światłowodowych o przepustowości 10 Gbps. Na zakładzie w Świętochłowicach powinno zostać zainstalowane urządzenie, pozwalające na komunikację z zakładem w Bytomiu poprzez dzierżawione włókno z prędkością 10 Gbps. Urządzenie powinno też posiadać możliwość podłączenia dodatkowo dwóch serwerów oraz jednego switcha portami 10 GBps w obrębie jednej szafy. Na zakładzie w Bytomiu należy zainstalować urządzenie sieciowe, pozwalające na podłączenie serwerów, innych elementów sieci, posiadające 48 portów 10 Gbps (urządzenie o dużej wydajności, centralny punkt szkieletu sieci).

W ramach budowy sieci muszą być wykonane także następujące operacje:
i) Przeniesienie serwerów z zakładu w Świętochłowicach na zakład w Bytomiu (ok 3 szt.).
ii) Konfiguracja i uruchomienie środowiska domenowego na dwóch serwerach i oprogramowaniu dostarczonych przez zamawiającego,
iii) Instalacja systemu operacyjnego i serwera bazy danych SQL na serwerze dostarczonym przez zamawiającego,
iv) Wykonanie połączeń światłowodowych pomiędzy pięcioma punktami węzłowymi a głównym punktem dystrybucji na zakładzie w Bytomiu (system jednomodowy, odległości do 500 m, technologia WDM),
v) Wykonanie sieci teleinformatycznej w części produkcyjnej zakładu w Bytomiu. Każdy z punktów dystrybucyjnych musi zawierać urządzenie sieciowe, pozwalające na podłączenie do pięciu urządzeń poprzez łącze Ethernet 1 Gbps, zasilacz oraz system dystrybucji zasilania pozwalający na podłączenie i zasilenie kamer oraz innych urządzeń poprzez PoE (całość dobrana tak, ażeby współpracowała z systemem monitoringu z punktu 4 oraz siecią bezprzewodową z punktu 3). Do każdego punktu musi być doprowadzony światłowód jednomodowy, dwuwłóknowy. Każde urządzenie aktywne w rozwiązaniu musi mieć możliwość współpracy ze szkieletem sieci przy pomocy łącza światłowodowego w technologii WDM o przepustowości minimum 1 Gbps. Produkcyjne punkty dystrybucyjne będą podpięte do istniejących punktów węzłowych. Całość należy wykonać tak, ażeby sygnał światłowodowy był przełączany na przełącznicach węzłowych i w miarę możliwości podłączony do urządzenia aktywnego dopiero w głównym punkcie dystrybucyjnym zakładu Bytom. Należy pamiętać o dostosowaniu całości do warunków produkcyjnych (zapylenie). Liczba produkcyjnych punktów dystrybucyjnych – 35 szt. Instalacja dwóch szaf teleinformatycznych (min 800x1000x42U dostosowanych do instalacji okablowania i sprzętu), w głównym punkcie dystrybucyjnym na zakładzie w Bytomiu przeniesienie wskazanych przez zamawiającego urządzeń z innych punktów dostępowych, instalacja, konfiguracja),

Technologia łączenia światłowodów – spawanie. Na wszystkie tory światłowodowe wymagane jest wykonanie pomiarów reflektometrycznych. Gwarancja na poprawne działanie sieci światłowodowej minimum 5 lat.

2) Sieć w nowym budynku biurowym.
Wykonanie sieci teleinformatycznej w budynku biurowym wskazanym przez zamawiającego.
i) Okablowanie kategorii 6, system ekranowany
ii) Szafa teleinformatyczna 19”. W szafie będą znajdować się elementy sieci z pomieszczeń biurowych, elementy kontroli dostępu, elementy magistrali światłowodowych oraz elementy instalacji obsługujących hale produkcyjne.
iii) Ilość podwójnych gniazd abonenckich – ok 35 szt.
iv) Ilość pojedynczych gniazd abonenckich – ok 10 szt.
v) System prowadzenia kabli – podtynkowo, nad sufitami podwieszanymi.

3) Sieć Wi-Fi
Wykonanie sieci bezprzewodowej, pozwalającej na swobodne przemieszczanie się klientów sieciowych w wyznaczonych przez zamawiającego strefach hali produkcyjnej.
i) Urządzenia muszą mieć możliwość pracy w warunkach produkcyjnych (zapylenie).
ii) Podłączenie poszczególnych Acces Point`ów będzie realizowane za pomocą punktów dostępowych i sieci z punktu nr 1.
iii) Urządzenia muszą być zasilane poprzez PoE, wartość napięcia zgodna z dostarczaną przez urządzenia sieciowe z punktu nr 1.
iv) Obsługiwany standard sieci 802.11 a/b/g/n/ac (5 Ghz do 1300 Mbps).
v) W cenie instalacja, konfiguracja uruchomienie sytemu.
vi) Gwarancja na poprawne działanie systemu - minimum 12 miesięczna.
4) System monitoringu – wykonanie, konfiguracja i uruchomienie systemu monitoringu w oparciu o rejestratory IP i kamery IP (pracujące w warunkach produkcyjnych (duże zapylenie) oraz w pomieszczeniach biurowych). System ma obsługiwać 32 kamery i umożliwiać zapis i przechowywanie obrazu przez okres minimum 21 dni. System monitoringu będzie elementem wykorzystującym sieć z punktu nr 1. Gwarancja na poprawne działanie systemu - minimum 12 miesięczna.
i) Rejestrator
(1) Obsługa do 32 kamer IP łącznie.
(2) Obsługa kamer do 12 MPX.
(3) Interfejs LAN 1000Mbps.
(4) Obsługa 8 dysków 6 TB lub więcej.
(5) 25 kl/s przy rozdzielczości 1080p.
(6) Kompresja H.265 (dopuszczalna H.264).
(7) Obudowa przystosowana do montażu w szafie rack 19”.
(8) Współpraca z oprogramowaniem SMART PSS – integracja z obecnym systemem monitoringu.
(9) Ilość przestrzeni dyskowej pozwalająca na zapis minimum 21 dni nagrań.
(10) Konfiguracja wyznaczonych stacji roboczych klienta, pozwalająca na zdalny dostęp, zarządzanie i podgląd zdarzeń.
(11) Montaż rejestratora w wyznaczonym przez zamawiającego miejscu.
ii) Kamery
(1) 32 kamery IP o rozdzielczości 2 MPX lub lepszej,
(2) Zasilanie kamer POE (wartość napięcia kompatybilna z urządzeniami sieciowymi – punkt 1).
(3) Kamery przystosowane do warunków zewnętrznych (zapylenie).
(4) Kamery z podświetleniem IR.
(5) Kamery z regulowaną ogniskową obiektywu.
(6) Montaż kamer w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach.
5) Kontrola dostępu biura.
Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w wyznaczonych pomieszczeniach biurowych zamawiającego.
i) Obsługa do 16 przejść.
ii) Akumulator podtrzymujący system w przypadku zaniku zasilania minimum 18 Ah przy 12V.
iii) Czujniki zamknięcia drzwi.
iv) Obudowa pozwalająca na montaż w szafie rack 19” części z kontrolerem, akumulatorem i zasilaczem.
v) System czytników i kart na pasmo 13,56 MHz.
vi) Czytnik + oprogramowanie do zarządzania kartami.
vii) Przyciski ewakuacyjne w wyznaczonych miejscach, pozwalające opuścić budynek bez użycia karty w przypadku zagrożenia.
viii) 50 kart (breloków).
ix) System musi mieć możliwość rozbudowy o następne lokalizacje oraz stanowić podstawę do uruchomienia rejestracji czasu pracy w przyszłości.
x) Gwarancja na poprawne działanie systemu - minimum 12 miesięczna.

Wszystkie wykonane instalacje i usługi muszą być zainstalowane z kompletem niezbędnych akcesoriów, skonfigurowane i przetestowane. W przypadku niedostatecznej wiedzy Zamawiającego na temat eksploatacji danego rozwiązania, Wykonawca musi zapewnić szkolenie, pozwalające na prawidłowe użytkowanie systemu.

4. Dostawa i montaż urządzenia na obiekcie wskazanym w pkt. 1 jako miejsce dostawy, sprzęt do montażu, rozruch urządzeń, szkolenie pracowników Zamawiającego po stronie dostawcy.

5. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od momentu podpisania umowy. Za termin wykonania zamówienia uważa się dopuszczenie maszyn do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

6. Kryteria wyboru ofert (ocena poszczególnych części zostanie dokonana oddzielnie zgodnie z poniższymi kryteriami)

  • Cena 60% (60 punktów w przypadku najniższej ceny, pozostałe oferty otrzymają punkty proporcjonalnie wg stosunku ceny najniższej do oferowanej).
  • Termin wykonania zamówienia 35% (liczony od daty podpisania umowy do daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego, 35 punktów za najkrótszy termin realizacji podany w dniach, pozostałe oferty otrzymają punkty proporcjonalnie wg stosunku najkrótszego terminu realizacji do oferowanej)
  • Okres gwarancji 5% 5 punktów maksymalnie za najdłuższy okres przedłużenia gwarancji dotyczącej całej części(ponad minimalny okres gwarancji wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych urządzeń), pozostałe oferty otrzymają punkty proporcjonalnie wg stosunku oferowanego okresu przedłużenia gwarancji do najdłuższego okresu gwarancji)
7. Wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
8. Miejsce i termin składania ofert:

  • Drogą mailową na adres: eu_projects@demarko-komarec.com• Osobiście w siedzibie firmy: DEMARKO sp. z o.o. sp.k., 41-605 Świętochłowice, ul. Sądowa 19, Polska
  • Drogą pocztową na adres: DEMARKO sp. z o.o. sp.k., 41-605 Świętochłowice, ul. Sądowa 19, Polska
  • Termin składania ofert: do 31.08.2017 roku do godziny 23:59 (liczy się data wpływu oferty).
9. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać cenę podaną w dowolnej walucie w kwotach brutto i netto. Oferty podane w walucie obcej zostaną przeliczone na złotówki na potrzeby oceny ofert zgodnie z kursem średnim NBP na dzień poprzedzający dzień oceny.
Oferta powinna zawierać opis oferowanych urządzeń tak, aby można było zidentyfikować wszystkie parametry wymagane w pkt. 3 zapytania.
Oferta powinna zawierać warunki płatności oraz inne niezbędne elementy do oceny oferty.Oferta powinna zawierać termin ważności oferty.
W przypadku gdy oferta nie będzie zawierała informacji pozwalających na stwierdzenie jej ważności lub wpłynie po terminie zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia.

10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z podziałem wskazanym w pkt. 3.

11. Oferty powinny być ważne przez minimum 30 dni do czasu podpisania umowy.

11. Zamawiający zastrzega, że zapytanie ofertowe nie musi się zakończyć wyborem wykonawcy usługi i może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości aneksowania umowy z wykonawcą w zakresie przesunięcia terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.


13. W przypadku pytań związanych z postępowaniem ofertowym proszę o kontakt z: Mateusz Komarec - nr telefonu: 601 768 066, email: eu_projects@demarko-komarec.com

Z poważaniem,
Mateusz Komarec





 
 
Copyright © 2008 Demarko. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt - Studio72   |   Mapa strony